Sollicitant staat op het punt aangenomen te worden bij Qompas
Vacature

Medewerker klantsupport en projectondersteuning

Gepubliceerd op 16 februari 2021
Deadline: 5 maart 2021

Op zoek naar een brede startersfunctie waar je veel kunt leren? Word medewerker Klantcontact en Projectondersteuning bij Qompas.

Op zoek naar een brede startersfunctie waar je veel kunt leren? Word medewerker Klantcontact en Projectondersteuning bij Qompas.

Dit ga je doen
In de functie van medewerker Klantcontact en Projectondersteuning ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en ondersteun je daarnaast bij allerlei projecten. Wie zijn onze klanten? Dat zijn alle gebruikers van de lesmethodes die Qompas zelf ontwikkelt. Een groot deel van de middelbare scholen in Nederland maakt gebruik van deze lesmethodes, en daar zijn we best trots op!

  • Leerlingen, mentoren en decanen nemen telefonisch contact met je op voor de meest uiteenlopende vragen; van het niet kunnen inloggen tot een inhoudelijk advies, jij helpt ze weer op weg.
  • Is het wat rustiger? Dan zijn er allerlei projecten waarbij we jouw hulp goed bij kunnen gebruiken.
  • Welke projecten dat precies zijn, hangt helemaal af van waar we op dat moment druk mee zijn. Voor jou in ieder geval de ideale kans is om veel verschillende afdelingen en werkzaamheden te leren kennen.
  • Als onderdeel van het gehele Qompas team ondersteun je bij grote en kleine projecten en zo lever je op allerlei manieren een bijdrage aan de ontwikkeling van scholieren tot young professionals.


Waar ga je werken?
Qompas is het grootste loopbaanoriëntatie-, studiekeuze- en carrièrekeuze netwerk van Nederland. Meer dan 250.000 scholieren, studenten en young professionals brengen wij rondom het moment van hun studie- en carrièrekeuze samen met onderwijsinstellingen, werkgevers, branches en beroepen. Qompas biedt een complete dienstverlening voor loopbaanontwikkeling en -begeleiding. Denk bijvoorbeeld aan online lesmethodes voor profiel- en studiekeuze waar een groot deel van de middelbare scholen gebruik van maakt.

Dit ben jij
Je wordt er blij van als je mensen verder kunt helpen, of het nou gaat om klanten of collega’s, en wil graag werkervaring op doen binnen een commerciële werkomgeving.

  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau
  • Enige stage- of werkervaring in een klantgerichte functie is een pré
  • We vinden het leuk als je affiniteit hebt met het onderwijs en dit ook kunt aantonen
  • Je bent communicatief vaardig en legt makkelijk contact
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands
  • Je vindt het echt leuk om mensen verder te helpen
  • Je kunt goed overweg met de computer en maakt je nieuwe systemen snel eigen
  • Je bent een leuke collega 😉


Wat je van ons kunt verwachten
Je wordt onderdeel van een jong team met enthousiaste collega’s van wie je veel kunt leren. Je werkt minimaal een jaar in deze functie. Afhankelijk van jouw inzet, achtergrond en ambities zijn er op termijn doorgroeimogelijkheden binnen Qompas, denk bijvoorbeeld aan het ontwikkelen van lesmateriaal of een commerciële adviesfunctie. Hierdoor treed jij misschien wel in dezelfde voetsporen als Thomas, Koen, Roy en Lars. Allemaal doorgegroeid vanuit dezelfde functie waar jij misschien wel mee gaat starten. Op termijn zoeken wij graag samen naar jouw misschien nog wel onbekende talent!

  • Een functie voor 32-40 uur per week en een goed salaris passend bij jouw ervaring
  • Een reiskostenvergoeding
  • Een informele werksfeer en borrels om nooit meer te vergeten. En ja, zelfs van online borrels maken we een feestje 😉.
  • Natuurlijk nemen we de tijd om je goed in te werken. We leren je alles wat je moet weten om een goed advies te geven.
  • Veel vrijheid en ruimte voor initiatief en ideeën
  • Elke dag verse broodjes bij de lunch
  • Last but not least: een superleuk team!

Solliciteren
Enthousiast? Leuk! Wij ontvangen graag jouw cv en motivatie. Eerst meer weten of nog aanvullende vragen? Stuur dan gerust een appje naar Ellen Luijben (Qompas): 06 10 43 47 60 of mail naar recruitment@qompas.nl.