laatste nieuwsbrieven
Ook bij het vinden van studenten die willen werken en leren tegelijk, ondersteunt Qompas je graag. In onze lesmethoden meten we interesses in beroepen en weten we globaal al waar iemand geschikt voor is. Zo kunnen we ook doelgroepen bereiken die iets anders willen dan het gangbare traject.
Of het nu over duale bachelors of masters gaat, wij kennen de studenten met interesse in jouw opleiding. Op ons keuzeplatform creëren we bekendheid voor duale trajecten, terwijl studenten zich aan het oriënteren zijn. Zo nemen studenten duale trajecten ook mee in hun overweging.
Qompas biedt je de mogelijkheid om in onze tweewekelijkse open dagen updates naar scholieren en studenten een gesponsord bericht te plaatsen. Hiermee kun je jouw duale opleiding in de spotlight zetten tijdens de oriëntatiefase van je doelgroep. Bovendien nemen we je voorlichtingsactiviteit altijd op in onze open dagen kalender.
Havisten en vwo'ers die in een verkennende of verdiepende fase zitten, bereiken we extra door digitale targeted studiekeuzetips. Hiermee bereik je jouw doelgroep op een cruciaal moment met relevante, op de persoon toegesneden informatie. Voor veel studiekiezers kan dit het laatste zetje zijn dat ze nodig hebben om een definitieve keuze te maken.
Een verdiepende persoonlijke tip vanuit Qompas als adviseur naar een zeer specifieke groep, is het laatste duwtje richting knoop doorhakken. Met deze e-mail spelen we in op het profiel en de interesses.
Vergroot je zichtbaarheid ook offline door targeted studiekeuzetips als postkaart te versturen. Zo wordt jouw duale opleiding thuis op de deurmat gevonden en besproken aan de keukentafel. Een effectief extra touchpoint bij jouw doelgroep.
Op basis van data over ruim 850.000 scholieren en studenten biedt Qompas advies en ondersteuning bij elke stap in het marketingproces. Van positionering en doelgroepselectie tot het ontwikkelen van je campagnestrategie en wervingsboodschap.