Sollicitant staat op het punt aangenomen te worden bij Qompas
Vacature

Medewerker Helpdesk - Onderwijs

Gepubliceerd op 19 juni 2020
Deadline: 10 juli 2020

Heb jij affiniteit met het onderwijs en ben je op zoek naar een afwisselende functie binnen een heel leuk team? Lees snel verder!

Heb jij affiniteit met het onderwijs en ben je op zoek naar een afwisselende functie binnen een, al zeggen we het zelf, heel leuk team? Lees snel verder!

De functie

Qompas is het grootste loopbaanoriëntatie-, studiekeuze- en carrièrekeuzenetwerk van Nederland. Meer dan 250.000 scholieren, studenten en young professionals brengen wij rondom het moment van hun studie- en carrièrekeuze samen met onderwijsinstellingen, werkgevers, branches en beroepen. Qompas biedt een complete dienstverlening voor loopbaanontwikkeling en -begeleiding. Denk bijvoorbeeld aan online lesmethodes voor profiel- en studiekeuze waar een groot deel van de VO scholen gebruik van maakt. Als medewerker helpdesk beantwoord je telefonisch eerstelijns vragen van met name decanen, mentoren en leerlingen over het gebruik van deze lesmethodes.

 

Dit ga je doen

  • Je beantwoordt hele uiteenlopende vragen: van een leerling die niet in kan loggen tot een uitgebreid advies aan een decaan over het gebruik van de lesmethode.
  • Door het stellen van de juiste vragen weet jij de behoefte van de klant te achterhalen en een goed en passend advies te geven.
  • Jij staat dagelijks in direct contact met onze klanten en dat betekent dat we veel waarde hechten aan jouw feedback. Jij hebt een signalerende functie en tipt je collega’s van verschillende afdelingen over verbeteringen.
  • Je signaleert commerciële kansen en brengt de klant in contact met de juiste persoon binnen Qompas.
  • Op termijn bestaat de mogelijkheid om gebruikstrainingen te geven op scholen.

 

Dit ben jij

  • Je beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Enige stage- of werkervaring bij een helpdesk of callcenter is een pre
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands
  • Jij bent klantgericht, durft door te vragen en bent geduldig
  • Je bent nauwkeurig, ook in registratie
  • Je vindt het echt leuk om mensen verder te helpen
  • Je kunt goed overweg met de computer en maakt je nieuwe systemen snel eigen
  • Je hebt affiniteit met het onderwijs
  • Je bent een leuke collega 😉

 

Wat je van ons kunt verwachten

Je wordt onderdeel van een jong team met enthousiaste collega’s van wie je veel kunt leren. Natuurlijk nemen we de tijd om je goed in te werken. We leren je alles wat je moet weten om een goed advies te geven. 

  • Een functie voor 32-40 uur per week en een goed salaris passend bij jouw ervaring
  • Een informele werksfeer en borrels om nooit meer te vergeten
  • Veel vrijheid en ruimte voor initiatief en ideeën
  • Een super leuk team!

 

Solliciteren

Enthousiast? Leuk! Solliciteren kan via onderstaande knop. Gesprekken zullen plaatsvinden in de week van 6 juli. Heb je nog vragen? Stel ze aan onze recruiter Ellen Luijben (recruitment@qompas.nl of bel 071-581 55 81). Tot snel!