laatste nieuwsbrieven
Veel onderwijsinstellingen en werkgevers worstelen met de vraag waar hun doelgroep blij van wordt. Ook wijzelf herkennen dat. Om onze doelgroep te voorzien van relevante informatie op het juiste moment doen we onderzoek naar de doelgroep, zodat we altijd aansluiten bij hun voorkeuren.
Wil je weten waar jouw doelgroep op triggert? Start dan met een doelgroeponderzoek. We selecteren een relevante groep jongeren uit ons kenniscentrum en onderzoeken hun voorkeuren, interesses en competenties. Deze insights vertalen we naar concrete adviezen, die helpen om beter aan te sluiten bij de wensen van jongeren. Zo bouw je verder met fundamentele kennis.
Het kenniscentrum van Qompas is de basis voor veel van onze kwantitatieve onderzoeken. Met grote aantallen over meerdere jaren, geven we snel inzicht in het gedrag van je doelgroep en laten we trends zien. Wil je specifiekere vragen stellen? Dat kan met onze enquêtes en focusgroepen. Met enquêtes doen we kwantitatief onderzoek naar de doelgroep. In onze focusgroepen verzamelen we kwalitatieve informatie door in gesprek te gaan met scholieren, studenten of starters. Mogelijkheden genoeg! Dus wat wil je weten?